امروز: شنبه 1 اردیبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

مقالات مسافرتی یک سفر


لاله پارک، یک مجتمع تجاری، تفریحی، اقامتی در تبریز و در ضلع جنوب شرقی میدان فهمیده واقع در بزرگراه پاسداران است. این مجموعه از دو بخش، شامل مرکز خرید و هتل پنج ستاره تشکیل شده است. مجموعه لاله پارک با سرمایه‌گذاری «علی پولاد» که اصالتاً اهل تبریز و ساکن استانبول است، احداث شده است. وی در این پروژه ۸۰ میلیون دلار سرمایه‌ گذاری کرده است.

تاریخچه احداث این مجموعه به نشست کلانشهرهای کشورهای اسلامی در استانبول در سال ۱۳۸۵ برمیگردد که هیئتی متشکل از اعضای شورای شهر و شهردار تبریز در این جلسه حضور یافتند. در بازدید از پروژه‌های بزرگ شهر استانبول که به دعوت شهردار این شهر صورت گرفت، هیئت اعزامی از تبریز با دو نفر از سرمایه گذاران تبریزی که در پروژه‌های استانبول مشارکت داشتند، آشنا شده و در دیدار بعدی در سفارت ایران در ترکیه از آنها برای بازدید و سرمایه‌گذاری در تبریز دعوت به عمل آمد. در سال ۸۶ مکاتبات رسمی با این سرمایه‌گذاران صورت گرفت و یکی از سرمایه‌گذاران قرارداد خود را با شهرداری تبریز برای ساخت این مجموعه منعقد کرد.

لاله پارک
پروژه لاله پارک در زمینی به مساحت 26500 متر مربع و زیربنای 91550 متر مربع در منطقه 5 شهرداری تبریز واقع شده است. این پروژه در قالب مرکز تجاری،تفریحی و هتل 5 ستاره بین المللی ساخته شده است و از حیث ابعاد و همچنین کاربری های پیش بینی شده در آن و به دلیل موقعیت جغرافیایی و همچنین دسترسی به شبکه بزرگراهی، از جمله طرح های برگ و ممتاز تجاری – تفریحی شهر تبریز محسوب می شود.

60034
مجتمع لاله پارک در بخش تجاری خود که در سال 1391 افتتاح گردید، در شش طبقه میزبان بورس مختلف کالاها و برندهای متنوع و روز دنیا در زمینه پوشاک، کیف و کفش، طلاو جواهرات، لوازم ورزشی، لوازم خانگی ، لوازم صوتی و تصویری، رستوران، کافی شاپ، بانک و سایر صنوف و خدمات می باشد.
 
امکانات مزایا و امتیازات
مجتمع لاله پارک دارای 126 باب واحد تجاری، هایپر مارکت به متراژ 5300 متر مربع، فضای بازی کودکان به متراژ 1400 متر مربع و 70 سرویس بهداشتی مخصوص آقایان، خانم ها و افراد معلول می باشد.
همچنین این مجتمع تجاری مجهز به پارکینگ روباز و سرپوشیده با گنجایش 1200 خودرو و سرویس بهداشتی مخصوص نوزادان همراه با فضای شیردهی، 12 عدد پله برقی، 4 عدد رمپ برقی و اتاق کمک های اولیه در هر طبقه می باشد.
وجود فضای دلنشین فود کورت با 23 رستوران و فست فود و ارائه انواع غذاهای ایرانی و خارجی مکانی عالی جهت استراحت کوتاه بعد از خرید و صرف نهار یا شام را به وجود آورده است که این هم از مزایای این مجتمع تجاری مدرن است.
به همه این امکانات وجود کافی شاپ های متعدد با فضاهایی آرامش بخش و دلنشین را هم اضافه نمایید.

ویژگی شاخص

مرکز تجاری لاله پارک علاوه بر ارائه فضایی با معماری و مهندسی پیشرفته و نیز مبلمانی متمایز جهت خلق فضای مدرن و با تلاشی جدی جهت نگهداری و حفظ محیط امن و آراسته اش برای مراجعه کنندگان، زمینه و فرصت تجارت مدرن را برای جامعه فرهیخته و متمایز شهری در کلانشهر تبریز پدید آورده است.

این مرکز با تجمیع برندهای معتبر و جهانی،بزرگترین، مدرن ترین و مجهزترین مرکز تجاری شمالغرب کشور محسوب می شود. نمایندگی برندهای معتبری از کشور ترکیه در این مجتمع تجاری که پیش از این در کشورمان هیچ نمایندگی دیگری نداشته اند از شاخص های این مرکز تجاری پیشرفته است.

تنوع ، کیفیت و اصالت اجناس این مجموعه اعم از اجناس ایرانی و یا خارجی استقبال شایان توجهی را نه تنها از ناحیه شهروندان بلکه هموطنان عزیزمان را در مراجعه به لاله پارک را در پی داشته تا جاییکه بازدید پر شمار مراجعان به این مجموعه را در ایام غیر تعطیل با متوسط 19 هزار نفر( حداقل ده هزار و حداکثر چهل هزار) در طی یک روز به ثبت رسانده است.
همچنین مدیریت مبتنی بر بازار و استانداردهای روز دنیا، اهتمام برای تعادل در قیمت اقلام و تضمین کیفیت اجناس عرضه شده در مرکز تجاری مجتمع تجاری لاله پارک تبریز از دیگر امتیازات برجسته و منحصربفرد این مجموعه برای تامین رضایت خریداران و مراجعین است.
ما بدنبال ایجاد و حفظ مستمر جریان اعتماد سازی دوسویه با مشتریان و مهمانان خود هستیم تا همواره تصویری زیبنده و در خور شان و منزلت همشهریان و هموطنان عزیزمان به نمایش بگذاریم.

آدرس: آذربایجان شرقی، تبریز میدان شهید فهمیده به سمت شرق، بزرگراه پاسداران

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

درباره نویسنده

در این قسمت مختصری از نویسنده نوشته میشود

نویسنده ویس کرمی تعداد مطالب 222 نمایش مطالب نویسنده