امروز: سه شنبه 29 اسفند 1402 | Tuesday 19 March 2024

مقالات مسافرتی یک سفر

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با بیان اینکه مذاکرات اصولی شرکت‌های هواپیمایی ایران با هواپیماسازهای مطرح جهان فارغ از تمام مسائل سیاسی ادامه دارد، از رسیدن مذاکره با شرکت هواپیماساز ATR به مراحل پایانی خود خبر داد.

 

مقصود اسعدی سامانی گفت با توجه به اینکه موتورهای شرکت ATR از سوی کانادا تامین می‌شود، در مراحل پایانی مذاکرات ایران دیدگاه خود نسبت به چگونگی استفاده از این هواپیماها را روشن کرد و با توجه به وعده‌هایی که مسئولان ATR برای نهایی کردن مذاکرات داده‌اند، این امیدواری وجود دارد که در آینده نزدیک قرارداد مربوط به خرید این هواپیماها به امضا برسد.
وی با بیان اینکه دو شرکت هواپیماساز ایرباس و بوئینگ با توجه به تعهداتی که در قراردادهای خود دارند، به فروش هواپیما به ایران پایبند هستند، تاکید کرد: فارغ از بحث‌ها و شعارهای سیاسی که خارج از این حوزه تخصصی است، در حال حاضر اجرایی شدن این توافق‌ها هیچ مشکل خاصی ندارد و دو طرف نسبت به اجرای آنها تعهد جدی دارند.
دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی همچنین درباره آخرین وضعیت مدیریت پروازهای نوروزی در بازار نیز اظهار کرد: با توجه به تجربه مثبتی که از مدیریت سفرها در سال گذشته وجود داشته، در سال جاری نیز این امکان وجود دارد که این سفرها با کمترین حاشیه و التهاب انجام بپذیرد.


سامانی خاطرنشان کرد: شرکت‌های هواپیمایی همواره نسبت به خدماتی که به مسافرانشان ارائه می‌کند، تعهد جدی دارند و در سفرهای نوروزی نیز تلاش بر این خواهد بود که با همکاری با سازمان هواپیمایی تجربه سال گذشته در مدیریت بازار بدون مشکلات جدی دوباره تکرار شود.

دیدگاه‌ها  

0 # Сialis 1397-05-21 09:37
It's great that you are getting thoughts from this paragraph as well as from our dialogue made at this place.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

درباره نویسنده

در این قسمت مختصری از نویسنده نوشته میشود

نویسنده مدیریت تعداد مطالب 15 نمایش مطالب نویسنده